نشست تشکل‌های کارگری و کانون بازنشستگان استان زنجان با حضور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور و مدیران ارشد استان برگزار شد

‍ ‍ نشست تشکل‌های کارگری و کانون بازنشستگان استان زنجان با حضور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور و مدیران ارشد استان برگزار شد. 

 در این نشست، دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان با اشاره به مسائل و مشکلات کارگران خواستار ارائه‌ی خدمات بهینه به آن‌ها شد.

 اصغر نجاری با تاکید به حمایت دستگاه‌های دولتی از جامعه کارگری، بخشی از مطالبات خانه کارگر استان را به شرح زیر عنوان کرد:

۱- درخواست افزایش تخت بیمارستان امام حسین (ع) زنجان.

۲-درخواست تامین و تکمیل کادر درمانی بیمارستان امام حسین (ع) از قبیل دندانپزشک، رادیولوژیست و جراح قلب که عمدتاً مراجعین از نبود پزشکان متخصص مورد نیاز اظهار نارضایتی می‌کنند.

۳-درخواست احداث درمانگاه در شهرستان قیدار و شهر دندی با توجه به اختصاص زمین رایگان برای احداث درمانگاه.

۴-توجه و اجرایی کردن همسان سازی حقوق بازنشستگان از قبل افزایش قیمت بنزین.

۵-مد نظر قرار دادن شرایط کارگران در اجرای اصلاح طرح پارامتریک و توجه به خواسته‌های به حق کارگران.

۶-پیشنهاد امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با وزارت بهداشت و درمان به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود دو وزارتخانه، علی‌الخصوص تامین پزشکان مورد نیاز بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی و فراهم کردن زمینه همکاری و تعامل بیشتر بین دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت درمان تامین اجتماعی در سطح استان‌ها.

گفتنی است در جلسه‌ی مزبور که در تاریخ ۲۰ آذر ماه در سالن اجتماعات تامین اجتماعی استان برگزار شد،استاندار زنجان، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، مدیر کل سازمان تامین اجتماعی، مدیریت درمان تامین اجتماعی و معاونین این سازمان حضور داشتند.